Sahabat-sahabat Perjuangan

Monday, February 8, 2010

Kenapa Gambar Profile Gadis Selalunya Dibahagian Muka Sahaja?




Jika anda seorang yang aktif dalam laman sosial, tentu perasan kebanyakkan gadis suka letak gambar bahagian muka diorang saje. Jarang sekali kita dapat lihat gadis tersebut tayangkan gambar keseluruhan badan mereka.

Agak-agak korang kenape yer?

Sebab....



6 comments:

Merissa K. said...

i thought so!!
hahaha.

well, kata orang 'flaunt what you have'. theyre just flaunting.

:)

Vava.Voom said...

hahaha... memang btol pun..
kelakar! kelakar!
tapi orang sker ambik gambar muka sebab.. boleh buat muncung muuncung mulut yang akan membuatkan mereka kelihatan menarik lagi..
dan lagisatu, orang kata.. klu ambik bahagian muka dari atas.. bleh nampak kurus! eeee..
=P

iedaLUVsham said...

ahahha!! ye, i pon dah baca web ni, klaka giler :)

cik syazni said...

aku rasa sebab pompuan suke orang tau muke dia cmane dengan jelasnye, kang letak gambar penuh tak nampak sangat muka ;)

Nabihah Zaid said...

hahahahaha xD x sgke plak psl size bdn xDD dat was a GOOD laugh..bntu org hilang stress..hehe ^-^

hmm..myb..kalo cam kaum adam nmpk size bdn nnt..naek stim kang xP myb..i dun really know (rjin mnyibuk je kte nie) xD

Az said...

Merisa : haha, az rase betul agaknye XD

vava : mucung2 menarik erk? hehehe.....xda perasaan XD

Syaza : ala, kalu muke penuh ngan jerawat, payah plak kan? XD

nabihah/ieda : ha3.. macam 2 la.... kadang2 xleh gak taruk benda yang berat2 kan? saiz badan? hahaha.... no komen XD